Fint å komme seg ut på tur i lag med fritidskontakt.

Hei

I går ettermiddag dro jeg og min fritidskontakt ( støttekontakt) ut på etterhvert langtur med min bil. Jeg hadde tenkt meg til Bjerkvik men underveis så ble vi enige om å kjøre en tur til Setermoen. Var ikke der så lenge og hadde med egen kaffe som jeg drakk der. Er jo opptatt av å ikke utsette meg og sjåføren for smitte så jeg var ikke utenfor bilen. Er så glad for at jeg har fått min egen fritids kontakt der kjemien passer perfekt og at vi har det artig sammen. At vi har den samme humoren er jo også fint. Nå er det jo slik at bruken av fritidskontakt er tenkt å gjøre det lettere å være mere ute blant folk, men på grunn av korona så er ikke det mulig enda. Det skal bli så godt å slippe alle restriksjoner en gang i fremtiden, men når det blir er det vel ingen som vet. Inntil videre er jeg bare glad de gangene jeg kan komme meg ut av leiligheten å få oppleve noe nytt. Med dette så ønsker jeg alle en flott helg og gleder meg til å komme meg ut i helgen for det er meldt fint vær.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg