Fint i høstsola

Hei.
I helgen har har jeg vært mye ute i nærområdet rundt her jeg bor.Det har vært et flott høstvær og varme fra sola.Jeg ser på skogen som har skiftet til mange forskjellige fargenyanser og i år er det også mye rognebær som kanskje varsle at det blir mye eller lite snø.Jeg håper i allefall at vi i år får en hvit jul.I dag var jeg ute i flere timer. Først ble det tur rundt på Evenskjer blant annet opp forbi fotballbanen. Når jeg kom tilbake ble jeg sittende på utsiden av leiligheten for å nyte sola og den friske luften mens drakk en kopp kaffe.Slike dager setter jeg pris på og tenker at det er viktig å ta vare på de soldagene vi har igjen i år.Etter all den friske luften kjenner jeg at jeg slapper av og blir trett så jeg regner med å sove godt til natten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg