Fint kunstverk fra barndommen ☺

Hei☺

Det var så artig å få tilbake et bilde jeg fikk på min 6 års dag☺Dette bildet har vært lagret en stund men nå synes jeg det skal opp på veggen i min leilighet☺Dette bildet fikk jeg av min onkel Jarle som har tegnet dette bildet av meg.Jeg synes det er veldig fint tegnet. Jeg blir glad og takknemlig for jeg vet at det ligger mye arbeid bak☺ Min onkel Jarle har malt flere kunstverk og laget flere skulpturer som jeg liker. Det er litt artig å ha kunstnere i familien ☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg