Fint lys ute i dag☺

Hei☺

I ettermiddag kjørte jeg en tur for å komme meg ut, siden det ikke var så kaldt i dag☺Det har jo vært ned mot 20 blåe den siste uken. Det er mye elg langs veiene, så noen i dag. Jeg og sjåføren holdt hele tiden utkikk,for plutselig kan elgen jumpe ut i veibanen. Nå jeg var ute på tur la jeg merke til et nydelig blått lys på himmelen☺ . Når jeg hadde et stopp i nærheten av Harstad- Narvik-Evenes lufthavn kom et Norwegian fly i lav høyde over bilen. Var litt spesielt å se det så nærme☺Ellers var det en del vind i dag fra øst som skapte en del fokkskavler som gjorde veien smalere,men har god sjåfør☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg