Fint på stranda☺

Hei☺

Litt ut på dagen i dag kjørte jeg meg en tur i det fine været☀. Turen gikk til Bjerkvik der jeg parkerte ved strandpromenaden. Det var et fint ute område der med benker og god utsikt mot Narvik. Var innom det Lille Kjøkken og kjøpte mat som jeg nøt på stranden. Det var varm vind i dag i motsetning til i går da det var mye tåke. På tur til bake kjørte jeg via Grovfjord. Det har vært ei fin helg der jeg har vært ute i friluft mye på grunn av at jeg fikk bilen tilbake før helgen. Liker jo å farte rundt om kring og håper godværet fortsetter☺

1 kommentar
    1. Så bra at du kommer deg ut igjen. Det finnes ikke noe mer fantastisk enn slike turer. Godt for kropp og sjel.
      Været var aldeles nydelig her jeg bor også. Sommervarme. Det blir jeg lykkelig av.
      😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg