Fint på Trondenes


Hei.
I går hadde jeg og pappa avtalt at vi skulle kjøre en tur til Trondenes i det milde fine været. Da vi kom dit parkerte vi ved Trondenes historiske senter og jeg trillet en tur ned til stien ved havet og fortsatte på den et stykke.Der er det fint å se utover havet.På kaia sto det noen å fisket. Til neste år skal jeg å pappa prøve fiskelykken der. Etter en stund ble jeg kaffetørst så vi dro inn på kafeteriaen på senteret og kjøpte kaffe. Der var det gjester og noen turister som var der for å besøke museet. Fra senteret er det panoramautsikt så det var fint å være der. Etter å ha vært der en stund, kjørte vi en tur til Evenestangen for å nyte utsikten. Der var det en del vind fra øst så jeg ble i bilen der det var varmt.
På kvelden så jeg og min far i lag på Maskorama.Jeg synes at det var artig at Birgit Skarstein var med og det var synd at hun røk ut med en gang.
I dag har har jeg vært ute i nærområdet med terrengrullestolen, men det var litt kjølig. Nå er det meldt kaldere til uken, men jeg har ikke lyst på snø enda. Ønsker dere en fin kommende uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg