Fisketur i sommervær😊

Hei😊

Nå er endelig sommervarmen kommet nordover😊 Så på sparket i dag avtalte jeg med min far om å dra til Råndalen, sør for Narvik for å prøve fiskelykken. Det var så flott å komme tilbake dit i godvær for da kommer fjellene tydeligere frem. Det så fin natur der rundt vannet😊 Jeg er heldig som får lov å benytte meg av den fine plassen som kompisen til min far eier😊Eieren var også der i dag og vi hadde en hyggelig prat med endel latter. Det ble også prat om fiske, men det ble med praten for fisken på stanga uteble😉 Jeg har uansett kost meg i dag i sola☀️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg