Fisketur som endte med en fin biltur

Hei
I går ettermiddag kom fritidskontakten til meg. Vi hadde på forhånd bestemt at vi skulle kjøre til Heimvannet for å prøve fiskelykken,men på tur dit så begynte det å regne mye. Siden jeg ikke er så glad i å bli våt og kald så snudde vi. En annen ting er jo også at når det er vått på bakken i ulendt terreng så tar rullestolen seg dårlig frem. I stedet kjørte vi en tur til Bjerkvik for å ta en kaffe som jeg hadde med meg.Jeg tenker at jeg får rikelig anledning til å dra på fisketur i sommer til forskjellige vann. Sommeren er jo så vidt i gang. Det er uansett flott og komme seg ut i lag med min fritidskontakt, det setter jeg stor pris på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg