Flott dag på Bardufoss flystasjon ☺

Hei☺

I går bestemte jeg og personalet at vi skulle kjøre til Bardufoss flystasjon for å se på Midnight Sun Drag race & Military Show. Jeg kom meg litt sent av gårde så jeg kom akkurat tidsnok til å få med meg overflyvning av F16. Jeg fikk også med med meg 6 propellfly som fløy i formasjon. Ble imponert over presisjonen til flyene☺ Fikk også se droner som slapp ut røyk. Det var interessant å se på den store utstillingen av både militære og sivile kjøretøy. Det var tydelig at slike stevner vekker interesse, for det var mange som hadde møtt opp☺Dette er en dag jeg kommer til å huske lenge☺

 

1 kommentar
    1. Ser ut som du har hatt en kjekk dag.
      Her i huset er vi litt bilgale og går gjerne på treff.
      Har flere gamle Volvoer.I år går ferien til Gøteborg og Volvomuseet.
      Ønsker deg en fin uke 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg