Flott sommerdag i bogen☺

Hei☺

I ettermiddag dro jeg en tur til bogen i det fine været. Der stoppet jeg ved YX bensinstasjonen og kjøpte meg en brus. Siden det var varmt og vindstille så satt jeg ute☺ Jeg synes de har fått en super uteplass der som jeg også kan benytte meg av. Det å kunne sitte der å se utover havet når det er så fint vær gir meg sjelefred. Nordlendinger glemmer kalde vinterdager og mørketid når vi har uker med godt vær, selv om det ikke er så ofte at så mange perioder med sol og varme☀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg