Føler meg utenfor på Arbeidernes internasjonale kampdag

Hei.

Jeg vil begynne med å gratulere alle med dagen.I dag feirer vi arbeiderne i verden.Det er verdens største fellesskap det å være i jobb og det er helt avgjørende for at verden skal gå rundt.Det er bare det at ikke alle som får muligheten til å delta.Jeg er en av dem som står ufrivillig utenfor arbeidslivet.Det å være utenfor arbeidslivet påvirker både den mentale og den fysiske helsen.Det som er dårligst med ikke å ha en jobb å gå til er at jeg ikke har mål og mening i hverdagen.Jeg står opp bare for å slå TVen å være på nettet.Jeg mener at politikerne burde bli mere tydeligere overfor arbeidsgivere hvordan di skal tilrettelegge slik at mennesker med ulike funksjonshemninger og utfordringer skal komme i jobb.Jeg vet at det ikke er bare jeg som har det slik.Det er mange som er utenfor arbeidsmarkedet uten å ha en funksjonshemning.Det er viktig å tenke på dem også.Til slutt vil jeg si til politikerne at Norge ikke har råd til å miste en eneste person ut av arbeidslivet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg