Forberedelser til jula

Hei.
I år tenkte jeg å være litt tidlig ute med handel av julegaver i tilfelle det skal komme nye restriksjoner.Så på fredagen på formiddagen kjørte jeg og noen fra personalet til Harstad for å handle alle julegaver.Jeg brukte som vanlig munnbind og jeg så alle andre brukte det på butikkene i kjøpesenteret.Etter å ha vært inne i hele går,så dro jeg ut en tur i dag på lokale søndagsåpne butikken. Nå som temperaturen endelig har steget var det godt å kjøre ut med stolen min for å få frisk luft.Ønsker alle en fortsatt god advents søndag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg