Forberedt på uværet😊

Hei☺

Jeg har fulgt med på værmeldingen i det siste som fortalte at det skulle bli storm i nord Norge. Ettersom det i det siste har vært fokusert mye på egen beredskap har jeg tatt mine forholdsregler☺Der i blant å tappe nok vann. Ha ekstra stearinlys, primus og hermetikk. Jeg synes det er bra at det er blitt mer akseptert å være opptatt av egen sikkerhet. Er nok en skap prepper 😂men jeg tenker at det er viktig dersom strømmen blir borte over lengre tid at jeg har utstyr og varme klær. Har dessverre ikke vedfyring i min bolig så jeg er helt avhengig av strøm for å holde varmen. Kommunale omsorgsboliger burde vært utstyrt med nødaggregat da det er mange som bor i slike boliger landet rundt og er avhengige av strøm til oppvarming. Nå gikk heldig vis ikke strømmen enda selv om vindkastene nesten trykte inn vinduene i leiligheten.. De bulet innover😐. Godt å være inne i slikt vær☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg