Forsinket av været

Hei

I forrige uke hadde jeg besøk fra permobil som skulle tilpasse min nye rullestol. Etter at de hadde vært her så tok de stolen med seg til Tromsø for å gjøre de siste justeringer. Men det spørs om de er helt ferdig da jeg må prøve den på nytt for å se om tilpassingen er tilstrekkelig.I dag ventet jeg på at de skulle komme hit til meg med min nye stol, men litt ut på dagen fikk jeg beskjed om at de hadde gjort vendereis på grunn av dårlig vær og snøstorm. Håper de kan komme i morgen hvis været tillater det. Ja ja den som venter☺

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg