Første besøk hos meg☺

Hei☺

Tidlig i ettermiddag kom min morfar og hans kjæreste for første gang på besøk til leiligheten her jeg bor på Evenskjer☺Det var veldig hyggelig å få kaffebesøk. Han synes jeg har fått det veldig fint og praktisk her jeg bor☺Vi snakket en del om landet min morfar bor i til vanlig og kulturen der. Det er synd at å reise til Thailand er uaktuelt for meg på grunn av ryggen og fly regler. Det er sikker bra for spasmene mine å kunne reise til et varmt land om vinteren. Varme gjør godt for mine muskler☺Det som er bra er at de skal være hjemme en stund og at jeg får treffe dem før de reiser igjen☺Takk for besøket det var hyggelig❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg