Første gang siden 12 mars

Hei.

Siden 12 mars da samfunnet stengte ned har jeg vært veldig forsiktig med å være ute blant folk. Jeg ble redd og engstelig for å bli smittet av koronaen og veldig påvirket av media som så mange andre. Nå har samfunnet åpnet mer og mer og i dag våget jeg meg for første gang på butikken siden 12 mars sammen med personalet her jeg bor.  Det føltes rart og være ute blant folk igjen, særlig med tanke på å holde avstand. Det var en i dag som glemte seg av og tok meg i handa. Da var jeg snar og fikk vasket handa i antibac. Det er kanskje lett å glemme seg av, men jeg tenker at det er viktig å følge smittevern reglene enda. Hold avstand for det kan komme tilbake igjen. Det gjorde godt og endelig være ute blant folk og jeg synes det er godt at vi åpner, men det er viktig å huske på at vi fortsatt har en usynlig finere blandet oss enda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg