Første gang ute på tur i ny doning ☺


Hei☺
I ettermiddag etter jeg hadde vært en tur i Bogen hadde jeg planlagt en kjøretur i den nye terengrullestolen min (Corpus). Det var godt å komme seg ut på tur, særlig nå som jeg kan være trygg på å komme frem uten å sette meg fast. Og ikke minst større fart☺ Jeg er også overrasket over hvor stødig den er. Gleder meg veldig til marka er fri for snø og isen på vann er borte. Da er det frem med fiskestangen og bålkaffe igjen. Satser på mange fine turer og opplevelser i månedene som kommer☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg