Første skritt tilbake til livet

Hei
Jeg har i over et år holdt meg unna alt av kjøpesenter og der det er samlet masse folk. Men etter at Bent Høie har lempet på regler for fullvaksinerte så tenkte jeg at jeg må begynne å leve litt normalt igjen. Så i dag bestemte jeg meg for å dra til Harstad for å handle klær og andre ting. Jeg har ikke fornyet garderoben på lenge. Jeg må innrømme at jeg var litt spent og jeg måtte jobbe med meg selv og overvinne frykten for å være et stred med mange mennesker. Jeg har bestemt meg for at det ikke skal styre livet mitt. Jeg var innom to kjøpesenter i dag for å finne det jeg trengte. I dag hadde jeg med meg to i fra personalet som passet på at folk ikke kom nærmere enn en meter. Det var bra for det var en del folk. Jeg tenker at det er mange under pandemien som meg som har isolert seg og holdt seg borte fra sosiale sammenhenger. Det gjør noe med folk. I den tiden som oppsto etter at alle restriksjonene kom har fått meg til å tenke over alle de ting jeg før tok for gitt og som over natten ble så mye vanskeligere.Nå håper jeg at de snart får fart i vaksinasjoner i kommunene slik at alle for muligheten til å ta livet tilbake.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg