Første sommerhelga i nord

Hei

Det har vært varmt til å være i nord denne helga. Sola har vist seg på himmelen størsteparten og det har varmet her hvor jeg bor. Jeg har vært en del ute og fartet, både til Bjerkvik og Harstad. Mot Bjerkvik så jeg at det hadde gått flere snøskred, så jeg oppfordrer folk som går i fjellet til å være ekstra forsiktig. Nå når det er varmt er det så deilig å slippe å ha så mye klær på seg ute. En annen ting jeg har lagt merke til er at nå gror alt som har ventet på våren. Jeg ser frem til å være mere ute hvis det gode været holder seg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg