Første tur ut etter sykdom


Hei
Etter å ha vært syk i en uke så følte jeg meg bedre i går. Jeg avtalte med pappa om å kjøre en kveldstur ut får å se noe annet en de fire veggene i leiligheten som har kommet nærmere og nærmere i det siste.Vi gjorde som vi pleier, kjørte først til Bogen for å kjøpe kaffe og skolebolle. Så kjørte vi ut til Evenes Tangen for å kose oss det ved steinkirken.Til min store glede så holder de på med å legge ny asfalt på veien ned fra flyplassen får den har vært dårlig og full av humper.Håper alle telehivene blir borte. Siden jeg nettopp har vært syk, var jeg ikke ute av bilen der. Jeg fikk pappa til å ta bilde av den fine skulpturen der.I går var det tyske bobiler der, men jeg kom meg ut til utsiktplassen med bilen min. Nå som jeg er frisk igjen ser jeg frem til nye turer.Jeg har også lagt merke til at høstfargene har begynt å komme på trærne, noe som viser at høsten er i anmarsj.Ja hver årstid har sin egen sjarm synes jeg,men jeg håper enda på dager uten regn og litt mer varme.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg