Første utprøving

 

Hei

Som jeg skrev tidligere, har jeg fått meg en ny rullestol. Den har jeg ventet lenge på, men i går så kom det 2 fra Permobil for å se hva som måtte gjøres av tilpasninger. Jeg måtte opp i den nye rullestolen flere ganger for de skar og ordnet til ryggputen slik at jeg skal få best mulig støtte til nakke og rygg. Jeg er imponert over alle de nye mulighetene stolen gir, blant annet at sitte delen kan heises opp slik at jeg kan se folk i øynene og at de ikke hele tiden skal måtte bøye seg ned for å snakke med meg. Siden det måtte flere tilpasninger til så måtte de ta den med seg for å gjøre dette på eget verksted. Så nå er det bare å vente til den kommer tilbake.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg