Fredags tur til flotte Narvik

Hei

I ettermiddag kom min fritidskontakt for å ta meg med ut på tur. Til vanlig er jeg som regel hjemme på fredagskvelden, men ikke i kveld. For turen gikk til Narvik. Litt lengre en jeg hadde tenkt, men når jeg først var på tur så ble den litt lengre. Når jeg kjørte inn i Narvik sentrum ble jeg positivt overrasket hvor fint pyntet det er nå i førjulstiden. Det er viktig med ekstra mye belysning og farger nå i den mørkeste årstiden. Jeg liker også lysene på Hålogalands brua som lyser i mørket.Jeg håper at Tjeldsund kommune pynter ekstra med lys nå i mørke\korona tiden. Det tenker jeg er en god investering i psykisk helse for de som bor og besøker Evenskjer. Ønsker alle en god advent helg.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg