Frisk luft er terapi

Hei

Annen hver dag har jeg bestemt meg for å komme meg en tur ut av leiligheten min. I allefall de dager forholdene tillater det, for når det blir glatt og mye snø er det litt begrenset hvor langt jeg kommer med stolen min. I går fikk jeg meg en fin tur med stolen min her på Evenskjer, helt ned til plassen på Skjærran der det er fint å se utover havet. Jeg var heldig å fikk se en lastebåt som dro forbi. Den plassen nede til venstre på Skjærran kunne vært en fin plass for alle her på Evenskjer hvis kommunen hadde gjort området mer innbydende. I dag minner det mer om en fylling av masser og annet skrap som er der. Foreksempel kunne det vært planert og satt ut benker der, eventuelt satt opp ei grillbu der med utsikt mot fjellene og havet. Dette vil være en måte å skape trivsel og bo lyst her på Evenskjer tenker jeg.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg