Frisk luft og fin utsikt


Hei
I går ettermiddag kom fritidskontakten min hentet meg og vi kjørte ut på nye eventyr. Først kjørte vi til Bjerkvik der vi parkerte bilen. Til nå har jeg for det meste vært i bilen når jeg har vært på tur, men i går var det både varmt og vindstille noe som er ganske sjeldent.Så etter at vi parkerte dro jeg ned på strandpromenaden i Bjerkvik. Der er det så fint og tilrettelagt at jeg kan kjøre med stolen min hele veien. Ble sittende en god stund og nyte utsikten og varmen. Etter at jeg hadde vært der så kjørte vi videre opp på Gratangsfjellet.Det var fint å se at det begynner og våres der opp også.Vi stoppet også ved krigsminner der oppe.Jeg synes det var så godt å komme seg ut på tur midt i uka, særlig når været er så fint.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg