Frykter de kommende ukene.

Hei

Jeg ser av nyhetsbilde at smitten med Covid 19 blir importert og spredd rundt om kring i Norge. Særlig med tanke på hurtigruten som ligger i Tromsø. Jeg har tidligere skrevet om min bekymring for en bølge nummer to og nå ser det ut som om jeg fikk rett. Det som gjør meg sint er at politikerne har åpnet for turisme både inn og ut av landet uten tilstrekkelig testing på flyplasser,havner og grenseoverganger. Det har også vært tilfeller der utenlandsk arbeidskraft i norge har fått påvist smitte og smittet andre. Jeg er spent på hva regjeringen og FHI kommer frem til i morgen. Jeg er tilhenger av et påbud for bruk av munnbind inntil smitten går ned. Etter å ha hørt statsministeren på tv i dag sier jeg det samme; følg smittevernregler! Jeg håper ikke at vi kommer dithen at samfunnet stenger ned og vi med underliggende sykdommer blir isolert igjen. Så husk å holde avstand,vask hendene og hold deg hjemme hvis du har symptomer på smitte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg