Fyr i bålpanna for første gang

Hei

I dag var været flott ute så jeg bestemte meg for å fyre opp i min nye bålpanne som jeg fikk i julegave. Jeg fyrte i den rett på utsiden av terrassen fordi den kan bli ganske varm. Jeg synes det var så fint å kjenne lukten av bål og varme fra sola. Da sola ble dekket av skyer ble det litt kjølig så jeg fikk slått på terassevarmeren som jeg har montert oppe under taket. Det er skikkelig god strålevarme fra den. Personalet laget varm kakao som jeg nøt på terrassen. Jeg fikk meg også en tur i stolen min tidligere på dagen her i nærområdet. En fin dag ute i frisk luft.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg