Gjort min borgerplikt ☺

Hei☺

I ettermiddag dro jeg til valglokalet på Evenskjer for å avgi min stemme til kommunevalget. Jeg har brukt lang tid på å tenke på hvilket parti som skulle få min stemme..I den siste uken har det skjedd ting som gjorde at jeg jeg fikk svar på hvem som er mest engasjert for et godt tilbud til de som bor i omsorgsboliger. Det partiet fikk min stemme. Så nå venter jeg i spenning på å se om det partiet kommer i posisjon i min kommune☺Gleder meg til å følge med utover kvelden og natten☺Etter det jeg har hørt har valgdeltakelsen vært ganske bra i Skånland og synes jeg er bra☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg