Gleder meg til å møte studenter i morgen☺

Hei☺

I morgen skal til UiT campus Harstad for å holde foredrag for studenter som skal bli vernepleiere. Dette er noe jeg har sett frem til lenge. Det er så hyggelig å bli invitert i år også. Jeg er jo litt spent, men jeg har hørt at det er bra å litt nerver☺ Jeg blir fort sliten og da er det bra å ha med seg en hjelper som kjenner meg godt. Videre gir det meg en god følelse av å være med på å bidra under utdannelsen av nye vernepleiere. Skulle også ønske at jeg kunne holde foredrag for andre innen helsefag også da jeg har en del å bidra med☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg