Gleder meg til konsertopplevelsen

Hei
Som jeg har skrevet før så er jeg en fan av artisten TIX og det gode arbeidet for psykisk helse. Hans erfaring med mobbing gjør at vi har noe til felles. Jeg har ikke tics men jeg har nok av spasmer som gir meg ufrivillige bevegelser. Nå gikk ikke TIX til topps i ESC men han har berørt så mange med sine tekster. Nå på lørdag skal jeg endelig få oppleve han live i Harstad. Jeg var en av de heldige som fikk billett til konserten så nå gleder jeg meg veldig. Det blir en utrolig fin opplevelse å se Andreas Haukeland og høre hans sanger.Han er et eksempel på at det går an å lykkes selv om man er anderledes. Jeg liker det ordtaket: Enten så går det bra eller så går det over. Det vil også være rart å skulle være sammen med så mange mennesker. Sist jeg var sammen med så mange på forestilling var i kulturhuset før alt ble stengt ned i 2020.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg