Go ondt med behandling☺

Hei☺

I dag har jeg hatt besøk min faste vakuum terapeut for å få behandling. For de som ikke har vært borte i det før så er det en kompressor som suger luft og er tilknyttet en slange. På enden av slangen  er det en kopp som føres over huden slik at den løftes opp. Det er godt for blodsirkulasjonen og at huden fornyes. Det gjør også godt for muskel vevet og det gir mindre spenning i de☺Bakdelen ser dere på bildet☺Det blir en del røde og blåe striper på kroppen. Kan se litt mishandlet ut etter behandling ,men det gir seg etter noen dager. Har opplevd å få noen rare blikk når jeg er ute blant folk, men nå begynner de å bli vant med å se resultatet etter behandlingen da det er så mange som tar dette her på Evenskjer Jeg er ganske vant til den behandlingen, men det det gjør litt ondt og det blir et au innimellom ☺Det er i allefall verd det da jeg føler meg bedre etter behandlingen. Nå som jeg blir uten fysioterapi en stund er denne behandlingen viktigere for meg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg