God bedring

Hei

Jeg har fått med meg at hans Majestet Kongen har blitt laget inn på sykehus grunnet tung pust. Jeg har fulgt med på kongens engasjement for svake grupper i samfunnet og jeg synes kongen er en klok og samlende person. Jeg hadde den gleden av og hilse på kongen og dronningen da de var på besøk i Harstad sammen med  den svenske kongen og dronningen. Det var et veldig hyggelig møte som jeg har husket i årene etterpå og som jeg alltid kommer til å huske. Jeg ønsker kongen alt godt og håper han snart blir frisk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg