God jul.


Hei
Nå kjenner jeg at julestemningen har kommet her hos meg.I går fikk jeg hjelp hos min far til å pynte juletreet. Tradisjon tro har jeg sett på juleprogrammet på NRK på formiddagen, noe jeg synes er koselig. Nå er også ribben i ovnen og det sprer seg god en god lukt i leiligheten. Jeg gleder meg til å feire jul sammen med min far, spise god mat og god drikke før julegave åpning senere i kveld.Jeg føler meg heldig som har noen å feire jul sammen med for det er det ikke alle som har. Da vil jeg ønske alle en riktig god jul.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg