God service

Hei☺

I dag har jeg vært hos optiker i Harstad for og ta synstest, der måtte jeg se på mange forskjellige bokstaver i ulike størrelser det var litt slitsomt men det gikk bra. Jeg hadde god kommunikasjon med optikeren siden jeg har vært der før og hun fant ut at jeg må gå litt ned på styrken i glassene. Optikeren anbefalte ett par briller til PC bruk i hverdagen og ett par til bruk til tv og andre aktiviteter. Har merket at jeg blir mer sliten i øynene nå,og jeg håper at nye briller skal hjelpe på migrenen☺ Det har nok gått litt for lang tid siden sist. Jeg er fornøyd med optikeren som jeg bruker fordi jeg alltid får god service der☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg