God smak av selvdyrket☺

Hei☺r

Nå er gulrøttene endelig snart ferdig dyrket☺ I slutten av mai bestemte jeg meg for å gå til anskaffelse av et par veranda kasser. Jeg har ikke hage så derfor tenkte jeg det kunne være artig å så frø i den ene kassen min. Det var gulrot frø som skulle gi korte runde gulrøtter. Til og begynne med spiret det opp en masse små gulrot spirer, men siden det var trangt om plassen måtte en del lukes bort. I dag har jeg hatt kokte gulrøtter som tilbehør til middag og jeg synes de smakte mere enn de i butikken. Har enda en del igjen som skal få stå og vokse seg enda større. Jeg synes det er spesielt artig å kunne spise selvdyrkede grønnsaker rett fra min mini hage☺Kanskje jeg må utvide med flere kasser til neste vår☺

1 kommentar
    1. Så flott at du har dyrka egne gulrøtter. Det smaker alltid godt med selvdyrka mat. Vi smakte på potetene i går.De var kjempegode!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg