Godt å få litt ut av dagen☺

Hei☺

I dag sto jeg tidligere opp enn vanlig på en søndag. Omstendighetene gjorde at personalet startet på jobb tidligere i dag, noe som gjorde at jeg kunne komme meg ut tidlig. Først hadde jeg tenkt meg en tur til Bjerkvik, men endte opp på Setermoen ☺ Det var glatt og dårlig føre så det var en stund jeg tenkte på å snu, men jeg har en god sjåfør så det gikk greit. Fikk et litt ublidt møte med møtende lastebil,den hadde med seg en vegg av vann og grus, så det smalt i frontruten😐men heldig vis ble det ingen skade. Jeg er bare glad for at jeg hjemme igjen. Håper at vinterværet blir mer stabilt fremover og ikke så glatt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg