Godt å få svar i neste uke.

Hei☺

For en stund siden var jeg til undersøkelse av halsen da den en stund hadde føltes trang og det var litt vanskelig å puste. Legen henviste meg til sykehuset i Harstad for videre undersøkelser. Legen som undersøkte meg der fant ikke noe galt da, men ønsket å se nede i halsen. Det var vanskelig da selv om han sprayet bedøvelse i svelget så var brekkningsrefleksene så store at det ikke var mulig å få ned sonden for å se i halsen. For at jeg skal få en skikkelig undersøkelse så må jeg legges i narkose og det skal jeg gjøre til uken. Jeg har jo tidligere vært i narkose godt over 20 ganger tidligere så det er ikke noe nytt for meg, men jeg er litt spent allikevel. Det jeg ikke liker med å bli lagt i narkose er den hersens maska, det mye bedre med intravenøs narkose under innsovning. Denne gangen får jeg heldigvis ingen operasjons sår som må gro, bare litt bakrus etter narkosen☺

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg