Godt å føle seg bedre etter sykehusopphold

Hei.
Som jeg skrev forrige gang på bloggen skulle jeg reise til Tromsø for å bytte baklofenpumpen jeg har operert inn under huden på magen.
Operasjonen gikk greit og jeg fikk en ny pumpe som skal vare i 7år. Dagen etter operasjonen ville legen sende meg hjem,men etter at jeg fikk forklart til legen at det ikke var mulig så fikk jeg bli på sykehuset en ekstra dag.Avtalen ble da at jeg skulle overføres til Unn Harstad der jeg skulle være over helgen.Så fredag etter operasjonen ble det tur med ambulansefly til Evenes og ambulanse videre til Harstad.Føltes bedre å være i Harstad der jeg er mer kjent.Det som er verst etter en operasjon for meg er smerter, for jeg får smerter i hele kroppen og spasmene slår ut i full alarm.Nå føles det bedre,men det er tøft når det står på.
Nå er det lenge til neste gang jeg skal gjøre noen inngrep så nå blir det roligere fremover.Nå ser jeg frem til sommeren og gode opplevelser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg