Godt å komme tilbake

Hei

I dag gikk turen til en etterlengtet plass hvor det er lenge siden sist jeg var. Det er et flott vann som heter Heimvannet og der er det veldig fint å komme til for meg med rullestol. Jeg hadde med min far og en fra personalet som ordnet det slik at jeg fikk slengt ut duppen i håp om å få en fin fisk. Så det ble både fisking og grilling der oppe ved vannet. Det som også er fint der er at det er lite trafikk og ikke så mye folk der.Først i dag var det ganske vindstille, men så snudde vinden og det ble skikkelige bølger på vannet og litt kaldt selv om det var sol. Det ble ingen fisk i dag, men det gjør ingenting for jeg fikk meg en fin tur ut i godværet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg