Godt å komme ut etter karantene.

Hei
Sist søndag begynte jeg å kjenne litt kribling i halsen. Da jeg våknet på mandag hadde jeg ont i halsen og utover dagen fikk jeg også feber opp mot 39.Personalet hjalp meg med å bestille time til test og jeg time på formiddagen tirsdag.Selv om jeg er fullvaksinert så ble jeg litt urolig og siden det er en del smitte i omløp så er det kanskje ikke så rart. Jeg var og spent på selve testen da jeg har hørt at den kan være ubehagelig,det var ubehagelig men de var flinke.Jeg fikk beskjed om å være i karantene til prøvesvaret kom.På onsdag ettermiddag kom svaret og det var til min store lettelse negativ.Så da kunne jeg kjøre ut på tur med pappa på kvelden til Evenes Tangen og til Brattebergan for å nyte kveldsola.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg