Godt å være ute


Hei
I går kveld dro jeg ut med stolen min og til den flotte gapahuken i nærheten av her jeg bor. Den er så stor at jeg lett får plass i den.Jeg hadde med meg ved som jeg fikk hjelp hos min far til å fyre opp. Det å sitte å se i bålet å høre det knitre gir en god følelse og ikke minst litt varme. Det var over 10 minus, men jeg var godt kledd så jeg frøs ikke. Ute var det stjerneklart og en halv måne som lyste på himmelen. Det gjorde så godt og bare det å kose seg ute med varm kaffe ved bålet skaper en egen stemning som som jeg setter pris på. Jeg trenger jo ikke å dra så langt for å få en fin opplevelse når jeg har en gapahuk i nærheten som er åpen for alle.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg