Handletur med forhåndsregler og ny stol

Hei

I dag trengte jeg påfyll av nye varer, så jeg og en fra personalet dro på Rema. Det er utfordrende å dra ut for å handle når det er andre på butikken for jeg er ikke helt sikker på om de følger smittevern og holder god nok avstand. Som en trygghet for meg så bruker jeg munnbind for å minimere risikoen for smitte. Det var en lege som sa at selv med munnbind kunne man bli smittet, men at man fikk en mindre dose som kunne redusere sykdommen. Det beste er å holde avstand. Jeg ser frem til å få vaksinen når den kommer. I mellomtiden må jeg prøve å leve så normalt som mulig, men tar mine forhåndsregler.

I morgen kommer det folk fra Permobil for at jeg skal få tilpasset en ny elektrisk rullestol. Den jeg har i dag begynner å bli gammel og har en nakkestøtte som ikke fungerer optimalt. Det er som regel litt styr å teste nye hjelpemiddel for kroppen er vant til det gamle. Jeg blir som oftest litt sliten etter slike utprøvinger, men jeg er for at jeg slipper å dra til Tromsø for dette.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg