Håper på besøk da jeg er fortsatt fri for bil😑

Hei☺

I dag var jeg i kontakt med bilverkstedet, om bilen snart er ferdig. Det viser seg at bilen har stått der hele uken uten at verkstedet hadde tatt den inn😑 Jeg synes det er synd at de kke hadde sett på den tidligere. Nå må jeg kanskje vente enda lengre da de kanskje må bestille deler også. Kjenner at jeg gjerne skulle hatt bil nå som det er helg, men det er ikke noe å gjøre med det. I skrivende stund så ser jeg ut på snøværet og håper at været vil bedre seg i helga slik at jeg kan komme meg ut med rullestolen . Ellers blir jeg hjemme i helga og jeg tar gjerne i mot besøk. Jeg har kaffe eller te hvis det ønskes☺ Ønsker deg en god helg☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg