HAPPY PRIDE HARSTAD🌈

Hei☺

I morgen skal jeg med på å feire kjærlighetens mangfold i Harstad☺ Jeg deltok i Harstads første Pride parade i fjor og gleder meg veldig til å delta igjen i morgen☺Jeg deltar for at jeg mener det viktig med åpenhet om det å være skjelv og samtidig funksjonshemmet. Selv om vi er kommet langt i 2019 så er det fortsatt mange tabuer rundt seksuell legning og et sexliv for mennesker med funksjonsnedsettelse. Jeg deltar også for å støtte alle de som fortsatt lever i land der trusler om vold og fengsling for sin legning er vanlig. I fjor var det ca 3000 som deltok i pride paraden , håper på mange fler i år☺Jeg ønsker alle som møter opp og deltar; HAPPY PRIDE☺🌈

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg