Harry tur


Hei.
I formiddag kom min far til meg for at vi sammen skulle kjøre over grensen ved Bjørnfjell. Det var et supert kjørevær i dag og bra med påsketrafikk oppover mot grensen.Når vi kom til riksgrensen var det fint å se innover fjellene. Vi kjørte først til Abisko og Godisfabriken for å handle der. Der var det liv og røre i butikken. Masse påsketurister hadde funnet veien dit og mange hadde handlevogner smekkfulle av varer.Heldigvis kom jeg meg frem i butikken selv om det det var ekstra trangt.Det var en spesiell følelse å være blant så mange igjen.Etter vi var ferdig der dro vi til riksgrensen for å handle siste rest der.Spiste i Bogen på tur hjem for i Bjerkvik var det stappfullt av folk. En fin tur, men jeg var litt sliten. Ønsker dere en forsatt god påske.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg