Harstad og omegn våkner til liv☺

Hei☺

Denne helgen blir spennede☺I Harstad er det Bakgården med musikk og masse liv. Ellers i helgen er det Arctic race off Norway  som engasjerer mange rundt om i distriktet, og jeg lar meg fasinere over alle de flotte bildene fra racet som blir sendt verden rundt. Jeg tenker at det vil lokke flere turister til Nord Norge, får bare håpe vår sårbare natur tåler det. Selv har jeg tenkt å dra til Harstad i morgen for å få med meg litt av livet selv om jeg ikke har billett til hovedscenen. Det er en del som må være på plass dersom jeg skulle vært der på kvelden utover personalets vakter. Har ellers planer i helgen om å få se Arctic race live☺Ønsker alle en riktig god helg ☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg