Helg med frisk vær


Hei.
Helgen startet med tur ut med pappa til Evenes og Bogen.På Evenes kjøpte jeg meg et stykke pizza til middag på truckstoppen.Mens jeg satt der så jeg at diesel prisen var veldig høy.Det synes enjeg er dumt for meg og andre som er avhengig av bil for å komme seg ut på tur.Så gikk turen videre til Bogen.På veien dit så vi en del elg ved og på veien.I Bogen snøet det sidelengs for det var en del vind. Lørdagen holdt jeg meg inne på grunn av regn og snø.Ut på kvelden kom pappa og så MGP sammen med meg.Jeg synes at Frode var rett vinner for han hadde en sang med budskap og en fin melodi. På søndagen ble det på ny en tur ut for å fylle dyrt drivstoff og kjøre en ny tur til Bogen.Kjør forsiktig de kommende dagene nå som det er meldt mye regn.Ønsker alle en fin uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg