Helga på hjul☺

Hei☺

I går kjørte jeg til Målselv fjellandsby i indre Troms for å se på Norges råeste bakkeløp☺ Jeg var igjen litt sent ute så jeg fikk ikke se så mye, men jeg fikk sett Petter Solberg . Det var uansett en fin tur til innlandet og godt å komme seg ut☺I dag bestemte jeg meg for å kjøre en tur svenskegrensa, der var det veldig varmt. Jeg pleier å kjøre til Sverige for å handle litt av og til da det er litt billigere der☺ Det var lite folk som handlet i dag, sikkert på grunn av det fine været. Alt i alt har det vært en fin helg. Nå gleder jeg meg til fortsatt godt vær i løpet av neste uke☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg