Helge tur i mere dagslys

Hei

I helgen har jeg hatt to fine turer i bilen. På lørdag kjørte vi til Bjerkvik og Gratangsfjellet. Jeg la merke at det er blitt lysere for som regel begynner det å mørkne når jeg er klar for tur. I går var det er fint lys som forteller at sola er like om hjørnet. Jeg tar mine forhåndsregler på tur og har med meg både kaffe og mat for jeg vil ikke kjøpe noe på tur og utsette personalet eller meg selv for smitte. Slik situasjonen er nå så er jeg inne nesten hele tiden både hjemme og i bilen. Jeg kjører ikke med rullestolen til butikken før smitte situasjonen er under kontroll og jeg holder meg langt unna Harstad. I dag dro jeg ut på tur og valgte Grovfjord som turmål. Kjørte helt til Stræte før vi snudde. Det er lenge siden sist jeg var der. Det var fint når vi kom ut av tunnelen å se utover fjorden. Ønsker alle en god neste uke. Vær forsiktige, hold avstand og bruk munnbind i butikker og ellers der det ikke er mulig å holde minst en meter til hverandre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg