Helgen min

Hei
Jeg har igjen hatt en spesiell helg som jeg ikke hadde ønsket meg. Helgen startet med at jeg dro til Harstad på fredag for å gjøre en siste tilpasning av det medisinske korsettet som holder meg oppe.Det er jo litt styr for jeg må ut av stolen og opp på benken der, så vi hadde med seil og person løfter. De er flinke i Harstad på dette.Jeg kan jo ikke dra til Oslo som jeg har gjort før på grunn av at jeg ikke kan sitte på flyet.Derfor undersøkte legen min om det var mulig å få det til i Harstad,noe det var. Når det var gjort så dro jeg tilbake hjem. Etter jeg hadde kommet hjem fikk jeg beskjed om at begge kvelder som jeg bruker å få hjemmesykepleien til å hjelpe nattevakten med å få meg i seng var avlyst.De kveldene gleder jeg meg til i helgene for da kan jeg som alle andre velge å sitte lengre oppe.Det som da skjer og gjør meg kjempefustrert er at jeg MÅ være i seng kl 23.Det verste er at de må ha vist dette uten å leie inn vikar.Tidligere har de noen ganger brukt vikarer som har kunnet steppe inn,men det har ikke kommunen penger til har jeg hørt. Når det blir slik betyr det at jeg må på badet klokken 22.30. Å da skulle tilbringe opp mot 12 timer i senga, ødelegger dagen etterpå på grunn av smerter i kroppen av å ligge så lenge i sengen.Jeg ligger jo helt passivt i de timene i sengen. Slik det er nå tør jeg ikke lengre å se frem til helgen da det er så usikkert.Jeg tenker at i kommende helg burde kommunestyre medlemmene prøve å gå på badet 22.30. Føle stresset ved å ha knapp tid til stell og legge seg klokken 23. For deretter å ligge i sengen uten å stå opp i løpet av natten. Så for de se og føle litt hvordan helgen min kan være.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg