Helt hekta.

Hei.

Ut i naturen på nytt i kveld, og turen gikk til min nye favoritt plass. Jeg og min far avtalte at vi skulle kjøre på tur etter at han var ferdig på jobb. I dag var vi helt alene der ute ved nausttuftene på Sand. Det ble både grilling av fisk og pølser og jeg merker at matlysten er ekstra god når jeg er ute. Det å være ute i naturen er som medisin for meg, sitte å nyte solen og høre fugler som synger gjør at jeg kobler av fra dagliglivet. En virkelig flott kveld ved havet på Tjeldøya. Nå ser jeg frem til helgen og nye turer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg